Beach-hänge!

 
Miami Beach 2012-06-10
 

 
 
Hej Hallå!
 
Nu börjar verkligen vår resa att lida mot sitt slut, mycket tråkigt enligt oss.. Men ni behöver inte oroa er, vi har redan funderat ut vart vi vill åka härnäst och det blir definitivt inte 1v på Kreta. Nej det blir ett minst lika häftigt äventyr som detta varit. Vi har idag käkat frukost på stranden och planerat vår nästa resa :)
 
Jo jag glömde skriva att häromdagen när vi var ute och shoppade på Sawgrass så bestämde vi oss båda eller iallafall jag Niklas att jag skulle klippa mig för att slippa den vita randen när jag kom hem, det var verkligen välbehövligt kan jag säga då jag direkt efter klippningen fick ca en vit rand runt hela skallen på ca 1,5 cm. Skitvackert! Billigt var det dock att klippa sig och faktum är att jag blev riktigt, riktigt nöjd! Estella var inte sen på att klippa sina toppar därefter, vilket också blev mycket bra. Vi betalade ca 250 kronor tillsammans för detta. Mycket prisvärt och gött att få lite uppfräschning!
 
Idag har det varit varmt och soligt nästan hela dagen, det kom en skur på eftermiddagen men den varade bara i 10 minuter. Vi har legat på stranden hela dagen och bara solat, badat och haft det gött i det fina vädret.
Nu på kvällen drog vi ut och käkade på en väldigt mysig pizzarestaurang samt att vi bokade en spontantripp till Everglades inför morgondagen.
 
För er som inte vet vad detta är så är det en nationalpark i Florida eller rättare sagt träskmark. Denna träskmark innehåller ett mycket häftigt djurliv, från alla möjliga fågelarter,fiskar, ormar, alligatorer och krokodiler. Ja för i Florida är nänmligen nästan det enda stället där båda krokodiler och alligatorer samsas i samma vatten. Det ska bli mycket spännande, vi ska åka svävare igenom träskmarken så vi hoppas på en upplevelserik dag.
 
Over and out 
 
/E&N
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela o Eine

Hej igen!
Hälsningar från ett precis lagom varmt Stockholm. Igår var vi på allsången tillsammans med ca 22.000 andra. Vi såg faktiskt scenen o det var kul att vara med på riktigt. Bra artister också. Stig hälsar så gott.Tack för nytt kort!!
Vi ses snart!! Ingela o Eine

2012-07-11 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0